29.12.2014

Prologue


Nie wiedziałam, że kiedyś będę w stanie rzucić wszystko co mam w cholerę.
Nie podejrzewałabym, że moja stała odpowiedź "nigdy", ulegnie zmianie.
Nie chciałam się zakochiwać.
Nie myślałam, że zaufanie komuś, może tak boleć.
Nie wiedziałam w co się pakuję.
Wierzyłam w jego słowa.

 ~*~

Nie wiedziałem, że kiedyś będę w stanie rzucić wszystko co mam w cholerę.
Nie podejrzewałbym, że mogę na zawsze pożegnać się z przeszłością.
Nie chciałem się zakochiwać.
Nie myślałem, że mogę ją skrzywdzić.
Wiedziałem w co się pakuje, bo miałem tylko jeden cel.
Zabrać jej wszystko.



_____________________________________________________
Witam was gorąco!
Nowe opowiadanie założone pod wpływem przypływem weny, czytaniem wielu opowiadań i kilku cudownych książek :D czyli standard, jak to u mnie.

Mam nadzieję, że to opowiadanie zbierze swoim czytelników.
Trzymajcie za mnie kciuki! 
1. zapisujcie się do INFORMOWANYCH
2. Twittujcie pod hashtagiem #dontliebabyJB

Piszcie, co sądzicie o prologu! ;)

19 komentarzy:

  1. ogólnie to mnie strasznie zaciekawiło to haha, będę czytać x

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie sie zapowiada 💕 bd czytać 😍😍😍 @kidraloveuhl

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz spotykam się z prologiem, gdzie jest to pokazane z dwóch perspektyw :D Fajny pomysł, nie mogę się doczekać pierwszego rozdziału! <3
    hidden-enemies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam co będzie dalej - bo prolog: OBIECUJĄCY :* Buziaki i powodzenia Śliczna! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Łoo naprawde swietny prolog.. taki tajemniczy? Naprawde super, juz 2 opowiadanie z Justinem swietnie! Wogole ladnie piszesz, jestem ciekawa co dalej.. nie chce zeby ja skrzywdzil :( chociaz mysle ze na poczatku bedzie mial taki zamiar ale pozniej jego zamiary co do niej sie zmienia, przynajmniej mam taka nadzieje.. blagam zeby dobrze sie skonczylo..nie zniose jak ktorys z nich bedzie nie szczesliwy :(( wogole fajnie dopasowana parka ;) super razem wygladaja ♥ jeszcze raz fajny prolog i z niecierpliwoscia czekam na NN
    zdradzisz mi kiedy kolejny? :)
    Pozdrawiam ♥♡

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawie się zaczyna :)
    już nie mogę doczekać się nn <33

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawie sie zapowiada z chęcią będę czytała dalej ❤
    Możesz mnie informować na tt? @littlejustiin

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawie się zaczyna, mam nadzieję, że będzie cały czas ciekawie, czekam na kolejny, pozdrawiam xx / @smileparadise3

    OdpowiedzUsuń
  9. No, zapowiada się ciekawie, cieszę się, że mnie tutaj zaprosiłaś:)
    Czekam na pierwszy rozdział w takim razie.
    too-easy-love.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawie się zaczyna, nmg się doczekać 1 rozdziału, bede czytac ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zaczyna się bardzo ciekawie. I jestem ciekawa jak potoczy się dalej akcja :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ciekawy początek ;)
    Czekam na pierwszy rozdział ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapowiada się ciekawie :3 Fajne, że napisałaś do mnie na tt ;d Będę czytać :) xx
    @NSN_Bitch_xx

    OdpowiedzUsuń
  14. Wlasnir zaczynam czytac , i zapowiada sir swietnie x

    OdpowiedzUsuń
  15. Zaczynam czytać i to pierwszy taki prolog.
    Zapowiada się cholernie ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń